49 dagar kvar!

publicerat i Allmänt;
Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt. Jag blir fan besviken på mig själv, nästan en månad sen jag skrev.. Tiden går ju nå så jäkulst fort! Hinner verkligen inte med.

Gällivare = Väldigt mycket bra!
Praktiken = Inte lika bra, men hyfsat. Så nu är skolan igång igen, och det känns ändå rätt bra att vara tillbaka.

I helgen blev det middag på allstar med laget i fredags sen for jag vidare på förfest hos Linnéa med annat trevligt folk och senare drog vi vidare till 50 dagars festen på 5ive. Trevlig kväll! I lördags var jag med tjejerna och det var dags att fira sofias 20 års present, Eric Saade konserten här i Umeå. Drack lite vin innan och tog igen lite tid. Eric var väldigt bra må jag säga, men det var inte många i vår ålder där kan jag säga, haha. Trevligt ändå!!

Träningen börjar ikväll igen inför Falun cupen som vi ska på i maj. Ska dock inte på träningen ikväll, men taggar ändå lite till torsdag!

Usch, vi har så mycket nu i skolan så jag avlider typ. Ska på lunch nu, hokfilé blir det, mmMMM!

HARE BÄST!

Allstar i fredags :)

Kommentera inlägget här :