Ny vecka, nya tag

publicerat i Allmänt;
Att det alltid ska vara så jäkla besvärligt att ta itu med plugget alltså, har matteprov imorgon och jag orkar inte ens titta igenom kapitlet.. Det positiva är att vi nu mera är lediga på fredagar, känns sjukt skönt! Jag har även bestämt mig för projektarbete, som också känns hur skönt som helst!

Helgen har varit kanon i alla fall! I fredags blev det film mys @ Emmas place med sofia, danne, micke och såklart emma. Det blev skräckisen House Of Wax som jag ändå tycker är rätt bra, ni som inte sett den, gör det!





Igår hade vi den här lag grejen hela dagen som blev ba trevlig, var lite synd dock att vi förlorade matchen mot p-97:orna, resultatet behöver vi inte nämna. Fick nog en liten smäll på nacken för nu har jag jävligt ont.. På kvällen for jag och emma lite tidigare från laget för att hinna till festen hos danne med trevligt folk! Dock blev det nyktert för mig ändå ännu en gång, men det blev trevligt ändå.

Idag har det äntligen gått bra med aftonbladet, nu jävlar får jag lite mer hopp! Sen var jag några timmar hos farmor och farfar där faster och kusin också var och umgicks lite. Annars har jag försökt vila upp mig lite.

Inte igår dock, men samma trevliga gäng + fler såklart :)

Jag är rätt trött så ska nog lägga mig och sova, godnatt!

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :