Överlycklig!

publicerat i Allmänt;
Åhhh vad jag älskar livet just nu! Jag, evelina och per gick till hamnmagasinet idag för att fråga om en skummaskin (vi ska arrangera ett skumdisco), och vi blev kvar där med en jävligt trevlig snubbe i två timmar som hjälpte oss grymt mycket på traven. Ett stort jävla tack alltså, vi ska alltså som sagt ha ett skumdisco på hamnmagasinet med grym musik och grymt ljud och grymma lampor osv! Gratis! (Dock inte skummaskinen) Vi ska även ha en afrikansk dansuppvisning, inte vi som dansar men dansföretaget Jamo Jamo! Gratis!
ÅH! Det kommer bli GRYMT!

+ Så har jag köpt en jacka som jag ääälskar!! Åh, är helt förälskad i den, kommer bild senare!

+ Pausar jag skolan nu i en månad och går ut på praktik i fyra veckor i en 2a! Kommer bli rå skoj!

Ville bara sprida min glädje, hehe.

Ska iväg till emsi nu, och senare till träning. Ska dock sitta på bänken idag.

HARE BÄÄÄST!

Sökte på överlycklig på google, och detta var första bilden :D :D

Kommentera inlägget här :