Stand by me

publicerat i Allmänt;
Helgen har gått snabbt som vanligt. Det blev inte bara tjejkväll i fredags, utan idol tittande och film i stan med mer folk också, myspysigt! I lördags for jag och familjen först in till stan och fixade lite halloween grejer på barnens hus, gick peeerfa! Har det mesta nu, så jäkla skönt! Senare träffade jag evelina också :)

Idag hade vi match mot GUIF, som blev oavgjord, 5-5. Skönt med 1 poäng i alla fall, det var nära till förlust där ett tag. De har inte satt ut resultaten än, fixar tabellen när den är färdigställd :)

Imorgon börjar den sista veckan på praktiken.. Blir redan nästan lite ledsen i ögat, vill inte tillbaka till skolan men framför allt inte säga hejdå.. Neeeej tack :( :(

Jag ska även göra bort ännu ett till tandläkarbesök imorgon och pröva studentmössooor! Grymt!! Det blir nog också lite plugg på projektarbetet med kollegorna mina.

Sofia har nu lämnat O'block och blivit stadsbo, känns både tråkigt och roligt :) Grattis gumman! ♥

Tråkigt med mycket text, i know, sorry :( Ska nog börja förbereda mig nu för john blund, godnatt!

HARE BÄST!

Älskling ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

Tack jessica! :]

Kommentera inlägget här :