Partyparty!

publicerat i Allmänt;
Hej och hå vad tiden har gått snabbt och jag har inte orkat blogga, och så plöstligt blev det helg igen!

Förra helgen blev en väldigt väldigt trevlig halloween fest kan jag lova! Steg upp kl. 8.30 för att vid 10 bli upphämtad av emma för förberedning och inköp och allt möjligt inför festen! Åh det suger så hårt att jag inte har en kamera.. Känns dumt att ta bilder från andra :( Jaja, här kommer några bilder iaf!


Bilder som jag tagit från sofia, tror det är fridas!

Bilder från andreas.




Haha hur trevlig kväll som helst!

Nu i veckan har det varit höstlov och det har varit en rätt lugn vecka. Varit med mina bästa tjejer emma och sofia och varit med bästaste evelina! Jobbade i torsdags ba 4 timmar, men det var värt det ändå :)

Fredag spenderades med emma och sofia på dagen i sofias lägenhet, senare for vi mot micke för att laga tacos och käka med micke, danne och slava, mysigt! Samtidigt när emma, sofia och micke for och handlade duschade jag och förberedde mig för efter maten skjustade micke mig till linnéas nya lägenhet där det var förferre och senare planer för five! Övernattning skedde hos per och elin. Riktigt trevlig kväll må jag säga!

Det blir en lugn dag och kväll idag tror jag, och imorgon är det träningsmatch mot IKSU. Ska dock antingen va reserv målis eller sitta på läktaren, vi får se.

Till veckan börjar skolan igen efter 5 veckor.. Fyfan :( Snart jul som tur är! Längtar!

HARE BÄST! (ni som stör er på detta avslut, TOO BAD 4 U! ;))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Andreas:

Det är klart du får ta bilder av mig/oss från fester och sånt :)

Kommentera inlägget här :