Snön, vart är du?

publicerat i Allmänt;
Twilight i fredags var asbra!! Kommer inte kunna vänta tills del 2 kommer ut om ett år, varför ett år för?? Onödigt länge enligt mig, hehe.

I lördags var jag, mamma och pappa iväg till specsavers och prövade glasögon till mig. Jag beställde 2 st till och med för att de hade 2 för 1, jag längtar nästan tills jag får dem. Jag börjar tänka mer och mer nu på att jag ser ändå ganska dåligt bara för att jag vet om att jag gör det, haha, så jag börjar känna att jag har rätt så ont i huvudet när jag kommer hem. Det blev även andra ärenden som päronen skulle göra, senare när jag kom hem skyndade jag mig till folkets hus där det var julmarknad typ eller vad de nu kallar det, där emma och petra satt och julpysslade med barnen.

I söndags var det en känsla av derbymatch mellan oss och västerslätt. Några obbola tjejer spelar där som vi då mötte, och det gick åt pipan.. Första förlusten med 7-3.. Inte riktigt rättvisa siffror enligt mig, och domarna var inte riktigt de bästa. Jaja, upp med hakan! Till helgen rullar vi mot Skellefteå, där vi ska ta hem vinsten mot Kågedalen! Som ni nedanför ser ligger sist i serien, så den matchen ska vi kamma hem!

Fortfarande 4a.

Igår hade vi ett ganska stort prov i naturkunskap, som jag ändå tror kommer gå vägen. Naturkunskap är så fruktansvärt tråkigt, huvva! Bara att hålla i. Imorgon och på torsdag har jag kursprov i engelska b, det är också svårt tycker jag.. Så det får vi dock se hur det kommer gå, kommer göra mitt bästa.

På söndag är det första advent??! Shit pommes vad tiden går, men ingen snö? :( Buhu, faktiskt! Det blir nog att gå skyltsöndag på söndag med mina kära vänner och pojkvänner, myspys.

Ikväll ska jag köra hårt och äga på träningen, laddar inför helgen!

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :