Never too late

publicerat i Allmänt;
Nu har jag helg igen och det har gått bara bra i skolan, lite skillnad från praktiken att gå hela dagar och nu har jag ba typ några lektioner på dagarna och slutar väldigt tidigt. Till och med ledig imorn ju! Dåliga besked dock att vi måste börja ha EN 40 mins naturkunskap på fredagar igen, som tur är ska vi få ganska mycket självstudier, men ändå.. BLÄ vad drygt!

Linnéas 19 års fest förra helgen med bilder:






Till helgen har jag inte så mycket planer, match på lördag mot Dalen på musköten kl. 12.30, BE THERE! Kanske blir fest på lördag kväll, vi får se, kanske!

Ikväll blir det träning, wohoo! Inte tränat nu på ett tag p.g.a förkylning, har dock lite förkylning kvar men jag hoppas jag klarar mig, vill så gärna träna.

Till veckan ska jag till optikern, och på fredagen ska vi se TWILIGHT BREAKING DAWN på bio!! TAGGAR!



HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :