Midsommar

publicerat i Allmänt;
Ni kan aldrig gissa HUR mycket jag njuter av att vara ledig! Helt galet vad jag är skolless, vill inte tillbaka till skolan! Vill inte :(

Midsommar 2011 kommer att bli en oförglömlig midsommar! Vi är ett gäng på 5 st (jag, emma, sofia, danne och andreas) som ska fara till lycksele och fira sommareen! Taggaad till tusen, hur bra? VÄLDIGT MYCKET BRA!

Åh vad jag börjar kolla på bilar och tillbehör och allting som innebör bil.. Jag vill så gärna ha en bil så det är helt galet, allt jag behöver är ett jobb! Jag borde kunna klara mig med det? Eller? Aja, körkortet måste ju helt klart, men det är ba uppkörning och teori kvar :D

Laget har börjat med fys och löpning för två veckor sen kanske, och det är skitjobbigt! Haha, men bra kondition får man i alla fall! Men jag tror att jag måste fara och kolla upp min (förkylnings?? anstränings??) astma.. Fan vad drygt!!

Kan solen komma tillbaka eller? Tack!



HA EN BRA MIDSOMMARHELG!

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :