can someone tell me what love is

publicerat i Allmänt;
KÖRKOOOOORT!!!




Nog för att jag tog det för en vecka sen, förra fredagen, men ändå :D SKÖNT!

Så det blev att fira körkortet på fredag kväll med cissi och sofia, en chill förfest med behövligt snack och vin. Senare drog vi vidare till båten och mötte upp petter, jenny och igor. Jättetrevligt! Någon gång under den här kvällen tappade jag min kamera som jag än inte har hittat.. :( :( Så det lär inte bli lika mycket bilder längre..

Bild tagen av cissi.

I tisdags for jag och tjejerna till Olles, det var tänkt taket från början, men det blev olles istället. Det blev minst lika roligt och vi träffade några sköna människor som gjorde kvällen!

Bland annat detta, haha! Bild tagen av sofia.

Nu har mina föräldrar + hanna farit ut med husvagnen i en vecka och jag är kvar hemma helt själv! Det känns ganska skönt faktiskt, eller jätteskönt! I can do what ever i want! Kom och hälsa på vetja :)

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :