Here without you

publicerat i Allmänt;
Tandläkarbesök all the way kan man ju verkligen säga. Måndag, onsdag och torsdag har jag legat i den där stolen och haft grejer i käften. Men nu är pricken på tanden borta iaf! Hihi, nu syns den typ inte alls! ASNICE!

Sen så.. Ska jag få tillbaka tandställningen, alltså rälsen. Tänderna hade farit tillbaka lite efter ett jävligt dumt misstag av mig, men jag har nog bestämt mig att jag ska ta tillbaka den. Jag ska ringa på måndag.

4-6 månader till då..

Annars så har jag nu gjort praktik i 1 vecka, och nu känns det ganska så bra. Från början var det.. Ja, hemskt rent ut sagt, men det har blivit bättre, och jag hoppas att det blir ännu bättre.

Pga. barnen ligger jag nu i feber och tycker synd om mig själv.. Jag har förstört en kväll som jag hade sett framemot som fan.. Menmen, jag blir väll frisk igen hoppas jag!

Sen måste jag ju säga grattis till fadern min som fyllde 51 år igår! GRATTIS! Så det blir besök och gófika här imorn, får se hur mycket jag orkar.



HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :