MAAAAAAT

publicerat i Allmänt;
1 DAAAG KVAR!! Sen är gi-metoden over! Då ska jag äntligen få äta god mat och socker! Haha! På måndag kväll sitter jag och äter en stor marabou kaka med digestive! Underbart gottt!

I fredags blev det party med cecilia, alex och några härliga grabbar! Vid halv elva drog vi vidare till corona och spenderade resten av kvällen där med massor av trevligt folk. Jag tog inte alls några många bilder, men här kommer dom som togs i alla fall!






Nästa vecka börjar min praktik som varar i hela åtta veckor! Jag for dit och hälsade på i fredags och det känns ändå bra. Jag tror nog att det kan bli kul.

Om cirka 20 minuter har jag samling till våran match, som ska spelas mot Kågedalen. Önska oss lycka till!

HARE BÄST!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av cecilia:

Lät väldigt gött med marabou!! :D

det va nice i fredags! ;)

Kommentera inlägget här :