Helg!

publicerat i Allmänt;
Veckan har gått otroligt fort, jag har hunnit träffa mina underbara klasskompisar, alexandra och evelina för lite catch up time! Jag har även äntligen har jag fått tillbaka min dator som pajjade. När jag äntligen kom hem med den och skulle logga in, då gick det inte. För jag måste logga in på skolan.. KUL! Nu måste jag fara till skolan enkomt för att logga in.. KUL! Gilla läget. 




Det blir en lugn helg för min del i alla fall. Igår var jag med emma, sofia och petra för en riktigt tjejkväll med chips och dipp och film. Awesome! Det var tänkt att jag skulle fara till mange idag men han hade blivit sjuk.. Inte mitt fel, hehe. Sorry.. Nu äntligen är jag frisk efter 2 veckors förkylning! Yes! 







Mina tjejer! Minnen ♥

Imorgon är det match mot Skellefteå som ligger tvåa i serien. Önska oss lycka till! Tagga!

HARE BÄST!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

puss på dig jessica <3

2:a kommentar, skriven , av Emma:

kiss and hugs! :*

Kommentera inlägget här :