Nu så, SNÖ!

publicerat i Allmänt;
I lördags blev det värsta myskvällen med emma och sofia! Glögg, julkalendern pelle svanlös, filmen tomten är far till alla barnen och allmänt julkänslakväll. Jag sov även över där i mickes lägenhet med emma. På söndag morgon tog jag en långpromenad med hunden som vi var hundvakt åt också, hur skönt som helst! Kan nog tänka mig att ha en hund i början när jag flyttar hemifrån, men sen självklart huuundra kissemissar (A)

I söndags spelade laget match i ö-vik, ännu en till förlust.. :/

Fortfarande femma, som tur är.

Igår kastrerades våran älskling, men det gick bara bra och 5 sekunder efter att han kommit hem ville han ner från sängen vinglandes och busa.
Neheru, det fick han tyvärr inte :)


HAHA! Världens tjockaste katt?? Nä, sådär tjock är han faktiskt inte.

JAAA! FÖRRESTEN! Det har ju förfanimig kommit snööö! Sjukt underbart, äntligen! Jag tog ett kort när det snöade lite idag, och så några sekunder efter jag tog kortet kom det värsta lapphandskarna! Tog ännu ett till kort, hihi.

Syns ju inte så bra på bild, men jag lovar!

Jag köpte en hårfärg igår, och när jag kom hem från spelarmötet hjälpte mamma mig att färga håret, blev riktigt nöjd!

Ser ni mitt gula blåmärke på kinden?? Snyggt! Är fortfarande lite svullen och har ont.. Ska ta bort stygnen imorgon, hur nu det kommer gå? Är lite rädd..
Syns inte så jättebra det heller. Supernöjd är ordet!

Ikväll kommer sofia och till helgen blir det inflyttningsfest!

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :