Dan före doppardan

publicerat i Allmänt;
Jag säger som jag nyss tänkte, åh herregud vad länge sen det var jag bloggade! Sjukt länge sen, förlåt :( 

Det har hänt alldeles för mycket för att jag ska kunna skriva allting, men en liten uppdatering får ni! 

6a, efter två matcher. Det går neråt..

Jag och mina brudar hade en väldigt mysig kväll i onsdags med julklappsöppning, julgodis, glögg osv. Supertrevligt!

Bara för att den är förjäkligt cool!


Dagen före julafton.. Som jag har sagt till de flesta så tycker jag inte alls att det känns som julafton imorgon. Har inte riktigt fått den julkänslan som jag brukar få, men jag klagar inte! Det kommer bli en ybermysig kväll ikväll med 
la familia och uppsittarkvällen och helgen kommer att vara guld som kommer spenderas hemma imorgon och hos farmor och farfar på juldagen, jag verkligen älskar juldagarna! 

Nyår är inte riktigt planerad än, men jag ser framemot nyår och 2012! 2011 var ett ganska händelserik år om jag tänker efter, men jag har en liten aning om att 2012 kommer bli ännu mer händelserik med överraskningar och nya upplevelser.

Jag ska försöka bli bättre på att blogga, det är så jobbigt när man inte har sin egen dator.. Internet funkar fortfarande inte på den, men pappa jobbar på det.

Då får jag önska er en riktigt GOD JUL!


Kommentera inlägget här :