Västerås

publicerat i Allmänt;
I måndags blev det bestämt att jag skulle följa med Linnéa till Västerås och vi for i tisdags! Haha japp, det blev väldigt impulsivt, men det gillar jag! Tur Linnéa redan hade planerat lite vilka campingar vi kunde bo på osv.

Så vi bilade först ner till Gävle och tältade, senare drog vi vidare på onsdagen ner till Västerås på mälarcampingen, i en stuga. Samma dag hoppade även Linnéa fallskärm, grymt! Vi har även shoppat lite, paddlat kanot, åkt båt, badat, solat osv. Den största delen, kört bil. Det har varit väldigt roligt och verkligen lätt värt det, skulle gärna stannat längre!

Vi har kört bil nå så jävulskt, tur vi båda tycker det är roligt.
Kvällsdopp.



Jag har inte så många bilder, väntar på att få Linnéas, hon har väääldigt många kan jag lova! Så det kommer fler :)

Efter gårdagens 10 timmars bilkörning så är jag fortfarande lite små trött, men man lever bara en gång!

Ikväll hoppas jag att få umgås med mina bästa, det blir nog lugnt med lite tjejsnack :)

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :