I'll cry for you

publicerat i Allmänt;
Helgen har varit en riktigt toppen helg! I fredags blev det en spontan förfest hos evelina, med även emma och sofia! Senare drog vi till 5ive och senare på kvällen följde jag med alex till o´learys, en riktigt trevlig kväll! ♥

Igår for jag och familjen till bygdsiljum och det var helt sjukt underbart! Perfekt väder och det var inte allt för mycket folk, saknat min snowboard! (Hoppas som fan att några är taggade på påsklovet?!) På kvällen var jag med sofia och chillade med film och en promenad.

Ny vecka imorgon och sen är det påsklov! Nog för att jag säkert ska få jobba på påsklovet och tjäna ihop lite extra pengar som verkligen behövs, awesome! Det är nationella proven i svenska b på torsdag också.. Jag är tillräckligt nervös!

Jajja, ska läsa lite körkorts teori nu och sedan blir det nog att sjunka in i drömvärlden, men först! Ska jag bjuda på lite bilder!










Bygdsiljum, helt underbart.


Bilder sen festen förra helgen, då temat var finkläder!







Saknar min sötnos galet jävla mycket..



HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :