My comeback

publicerat i Allmänt;
Jag blev bara så förjävligt trött på min design så fyfan. Så, nu får det bli den här så länge.

Det har hänt en massa jäkla saker sen sist. Min goaste, finaste, sötaste osv. är fortfarande saknad som fan. Men han har det bra däruppe, i know that. Men usch, tanken på att aldrig få träffa han igen gör mig fortfarande gråtfärdig. Gubben min ♥

Aww!
HAHA! Jag älskar bilden ♥
Jajja, vila i frid älskling.

HÖÖSTLOV! JIPPI! :D Hur skönt som helst! Det blev halloween fest i lördags, hur kul som helst! Det har blivit lite festande nu på sistonde, men det har varit kul! Vi for till Corona igår också, som det var 18+ på, det var roligt där också, men personligt tycker jag att 5ive är roligast av alla ställen vi har varit på.









Partyyyy!













Jag kan fortsätta i evigheter, så himla roligt! Men, det ska jag inte göra.

Innebandy ♥ Det har ändå gått ganska bra för oss, men det har inte riktigt gått som vi ha velat, men vi har vunnit 2 och förlorat 2 matcher, men nu ska vinnaa! Tihi vad roligt det är!





Yesbox, vad finns det mer att säga. Vettefan. Jag ska försöka att komma igång bättre med bloggandet, jag tycker ju att det roligt, men jag hatar min blogg bara! Men jag ska försöka att fixa ihop några bilder, så kan någon underbar människa kanske fixa min design åt mig (A)

HARE BÄST!

Forever and ever / Jessica

Kommentera inlägget här :