Något irriterad

publicerat i Allmänt;
Alltså.. Fan vad irriterad jag känner mig! Dom jävla tandläkarna skickade ett sms till PAPPA! igår att jag skulle till tandläkaren i holmsund idag, dagen innan liksom???? Tänk om pappas mobil var sönder då? Då hade jag ju inte haft någon aning alls.. Hur som helst så självklart så glömde jag ju det och sen när jag kommer hem får jag en jävla utskällning av pappa att tandläkarna hade ringt till pappa och varit hur irriterade som helst. För att de hade bokat en timme åt mig, för att jag skulle få ta bort min fläck på tanden!!!! Vafan, hur länge har jag inte väntat på det liksom? Jo, fan typ hela mitt liv. GRATTIS! :( :( Hur länge måste jag vänta nu då.. BAAAAAAAAAJS.
Måste ringa och kolla med dom imorn. Fan också.

Imorn är vi lediga, igen! I tisdags for jag till min förra praktikplats och skulle leta upp min mentor så hon skulle få skriva i lite papper, sen gick jag till klassen som jag var i, och fyfan vad jag har saknat dom alltså. Fast jag är ledig imorn ska jag fara och vara med dom från tio till två. Haha, ingen sovmorgon där heller, som jag hade längtat efter, men äh, det får vara värt det.



Nu blir det harry potter maraton, så jag hinner se alla filmer innan vi ska på bio på söndag och se den senaste harry potter!

HARE BÄST!

Kommentera inlägget här :