Fan, helvete, jävlar = Fult språk

publicerat i Allmänt;
Höstlovet är slut och nu börjar det allvarliga igen fram tills jul, då det blir lov och julafton och allt sånt mysigt.  Gud vad jag längtar tills julen börjar på riktigt! Det är ju faktiskt 1 advent sista söndagen nu i november! Tihi.

Idag var vi lediga från skolan, gud vad skönt. Jag har tränat på mitt svenska tal om fult språk som jag ska hålla imorgon i 10-15 minuter. Det känns rätt bra faktiskt, men nervös är jag ju. Sen har jag styrketräningsprov på fredag som jag måste plugga på.. Blä också.

Jo men juste! I söndags var det försäljning av fika, jag var på plats kl. 11.00, senare kl. 15.00 hade vi ju match mot Dalen, och det var väldigt jämt, och vi hade tur att det blev lika, 3-3, bättre än en förlust! :D
Ikväll har vi träning och jag ska köra på som bara den!

Önska mig lycka till på talet.. Vi hörs!

HARE BÄST!

Braces^^

Kommentera inlägget här :