Rubrik? Orkar inte.

publicerat i Allmänt;
Nu har det hänt lite grann sedan sist, jag har påbörjat min praktik som varar ända till sommarlovet! SKÖNT! Jag tillbringar min praktik i en förskoleklass, med heeelt underbara barn. Jag tappar bort tiden och WHOPS, är dagen slut. Tiden går så himla fort, men det är nice!

Nu är innebandyn är slut, så nu ska vi börja träna fys.. Måndag och torsdag med löpning, om ni undrar vart jag har tagit vägen så ligger jag säkert nånstans helt utslagen. Skämt åsido, men kondisen kommer bli bättre än någonsin!

Igår kväll var valborg bara trevligt inne i stan med grillning och folk. Vi satt i en liten grill stuga, sen helt plöstligt kommer ett gubbe fram som var i typ.. 55 års åldern eller nått sånt, vet inte riktigt. Men hur som helst så ba "Jamen jag ser att ni har det trevligt, då ska jag låta er fortsätta ha det. Hejdå." HAHA! Söt.

Jajja, nu ska jag hjälpa mamma med mina våfflor som jag har tjatat att få nu i säkert 3 veckor xD

Hare bäst!

I wanna go back.. Right sis?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hanna:

JAAAAAAAAAAAAA!!!

2:a kommentar, skriven , av amanda:

heej va fin blogg du har

Kommentera inlägget här :