The weather is awesome

publicerat i Allmänt;

Heeey! Det var ett tag sen, i know. Men skitsamma i det nu.

Sportlovet kom i perfekt läge, jag höll nästan på att ge upp. Nejmen nästan i alla fall.

Jag har varit hos malin, vi har umgåtts och vi har åkt slalom/snowboard med linnéa och hennes bror också. Jag har även varit på en grillkväll med trevligt folk, umgåtts med emma och sofia och sluppit ställa väckarklockan! Även fast jag inte har sovit så länge så har jag i alla fall inte behövt ställa klockan och vakna av den. Med andra ord, jag verkligen ogillar väckarklockor.

Det är riktigt fint väder ute och jag njuter av det. Jag fick suget att fara ut och löpa imorse, och gissa vad?! Jo just det, jag for ut och löpte. Det händer inte ofta, men det ska bli skärpning med det! Hoppas jag i alla fall.

Nu i helgen så ska jag och laget fara till ö-vik. Vi ska bada, sova över på ett hotell, spela sista matchen på säsongen :( :( och se på bio, Alice i underlandet. Det kommer bli grejer det.

Nu måste jag ta reda på tvätten och dammsuga som mamma har gett mig i uppgift..

Hare bäst!










The Script ♥

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

haha det är det som är tanken så ;)

Kommentera inlägget här :