Midsommarhelgen

publicerat i Allmänt;
Nu fick jag suget att blogga, det var ju inte igår direkt.

Midsommar har varit rätt skön med släkten och mat. Jag och mina kusiner for och fiskade och jag fick en riktigt baddare! Haha, det var länge sen jag fiskade så det var en höjdpunkt!

Maaaat
Sötaste farfar ♥
Sötaste pappa ♥
Smiiiiiiiiiile, hihi
MA FISH! Haha, jag ser ju jätteliten ut :o
MA FISH!
Jag fick en liten mört också :)
Kusin vitamin ser nöjd ut^^

Igår fyllde cecilia 18 år! Så vi fick middag och hade himla kul! Jag har tyvärr inga bilder sen den kvällen så det får bli lite tråkigt.

Jag har även fått spendera några dagar på stranden med emma och sofia, och det har varit så hiiiimla skönt! Nu börjar det likna sommar! Fast jag gillar inte att när det är sol så är det ändå varmt, men när solen går i moln, blir det jättekallt så man börjar frysa! Nae, skärpning nu Sverige! Visst?!

Fortsätt ha en jätteskön sommar!

Kommentera inlägget här :