Öl drickarN

publicerat i Allmänt;
HAHAHA! Är snubben ganska wasted eller vadå? ;)



Hur kan han ens vilja ha mer öl när han är så borta?? HAHA! Lite roligt är det ju^^


Jajja, jag är hemma nu i alla fall från piteå. Vi kunde ha haft bättre tur med vädret. Vi har inte kunnat sola nästan någonting alls, för att det har blåst så jäkulst! Solen har varit framme lite grann, men då har det blåst! Så himla drygt.

Solen verkar inte vilja komma fram här heller, det börjar bli så himla mörkt ute också på kvällarna?? Herregud, det är ju bara juli än! Mitt i "sommaren". Det ska väll inte redan bli höst?! Gud, dumma umeå, (obbola)

Nu till helgen ska jag och emma fara och vara hundvakt åt mickes hundar, och på söndag blir det även grillning i stan :) Blir ba fint!

Jag måste bara säga att jag ÄLSKAR mina nynoppade ögonbryn! TACK EMMA! ♥

Ha en bra helg!

Kommentera inlägget här :