Hade lite tråkigt

publicerat i Allmänt;
Hehe, jag hade lite tråkigt, så jag svarade på lite frågor :)

1. vad heter du? Jessica Emma Johanna Vänman
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag vet inte, jag är rätt nöjd med mitt namn^^
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? De hade tänkt Emma, men då var det någon av mammas kompis som döpte sitt barn till Emma, så det fick bli mitt andranamn istället.
4. vilket stjärntecken är du? Lejon
5. vilken årgång är du? 92:a
6. vart bor du? Obbola (där det luktar prutt)
7. bott utomlands? Nixpix, men det skulle vart härligt någon gång i framtiden^^
8. flyttat antal gånger? 1 gång, när jag var 4 år tror jag.
9. vart skulle du vilja bo? Hm, vad svårt. Det kan jag faktiskt inte svara på.
10. yrkesval? Just nu, vill jag nog bli förskolelärare.


UTSEENDE
1. hur lång är du? 166 cm.
2. hur mycket väger du? Ca. 65 kg.
3. hårfärg och frisyr? Blond vill jag nog kalla mig själv, axellångt hår och lockigt.
4. ögonfärg? Blå-gröna. Jag har alltid trott att jag har blå ögon, men nu har jag hört att jag har lite grönt i mina ögon också så^^
5. mest nöjd med? Mina tänder! :D
6. minst nöjd med? Då måste jag säga näsan.
7. skostorlek? 39/40, beroende vilka skor.
8. glasögon? Jag har för bra syn för glasögon ;D
9. har du några piercingar/tatueringar? Navelpiercing, jag kallar inte hål i öronen som piercing, men nu säger jag det ändå.


FAVORITER
1. filmer? Jag tycker Twilight filmerna är asgrymma, sen en ganska gammal film, Honey, som jag aldrig blir trött på^^

2. låtar? Jag kan lyssna på ganska mycket, pop/hiphop/rock/techno typ. Låtar just nu är: Airplanes – B.o.b och I know nothing – Lovedstoned
3. årstider? Sommaren och värmen, helt klart.
4. mat/dryck? Pasta, kött, mm. Fanta, lättdryck mm.
5. djur? Katter!
6. färg? Rött mest, men blått gillar jag också.
7. parfym? Vanilla av Alyssa Ashley, billig och luktar gudomligt.
8. tv-program? Vampire diaries som jag väntar på nya avsnitt! Men också Sex and the city, Grey’s anatomy mm.
9. sysselsättning? Studerar Barn och fritid, men på fritiden umgås jag med kompisar och tränar.


KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? En tunnare svart jacka från H&M.
2. vad använder du just nu för skor? Ett par gråa tygskor och ett par blåa ballerinaskor.
3. favoritfärg på kläder? Vitt har jag väldigt mycket på mig nu, men också ljusblåa jeans/jeansshorts tycker jag är fint och svart.
4. favoritmaterial på kläder? Haha jadu, vet inte riktigt, tyg kanske? Haha, som på de flesta kläder? xD
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Ett par (ljusblåa ;D) jeans, en kjol och linnen får man aldrig nog av, inte jag iaf ;)
6. favoritaffärer? H&M har oftast bra kläder, ibland har Gina Tricot och BikBok rätt så fina kläder också.
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Alltså, det är så himla olika, ibland köper jag inte alls, ibland shoppar jag mycket en gång, ibland shoppar jag lite då och då.
8. favoritmärke(n)? Haha, märken har jag ingen koll på.

9. vad har du för byxstorlek? På jeans är det 38 tror jag.
10. vad har du för tröjstorlek? Small eller Medium.


BLANDAT
1. vad heter din morfar? Hette* Lars.
2. var har du i din:
¤ jackficka just nu? Nycklar och kortförvarare eller vad det nu kallas, med kort i. Och sand, om ni ville veta det.
¤ väska just nu? Plånboken, solglajjerna och en massa smått och gott.
3. vad är du beroende av? Mina kompisar :)
4. vilket land kommer du i från? Sverige
5. vilken sorts lypsyl använder du? Apotekets lypsyl, vad det nu heter, försvarets tror jag det heter. Eller nueva.
6. vad tror du på? Vad jag tror på? Vad svårt, jag tror iaf på att när man dött så får man ett nytt liv. Som en människa eller kanske ett djur?
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Kristendomen (men jag är inte troende)
8. vad köpte du senast? Godis :p
9. har du nåt husdjur? Yees, en katt! Tarzan =) haha
10. vad bor du i? I en villa med familjen.


PRYLAR:
plånbok: Den är brun i skinn.
tandborste: Vadå tandborste? Vilken färg? Det blev jag osäker på, men typ blå.
smycken: Armband gillar jag. Räknas klocka som ett smycke? Japp, nu säger vi det, så min nyköpta klocka älskar jag!
solglasögon: Ett par från Thailand.
underkläder: Bh och trosor? Eller va?
nagellack: Rött!




Kommentera inlägget här :