Nu är det fredagsmyyys!

publicerat i Allmänt;
Idag är det fredag, igen! Haha, tiden går så förbannat fort så nu är det inte sååå himla långt kvar till Thailand! Idag är det bara 11 dagar kvar!!

Jag får inte direkt nått fredagsmys ikväll, utan jag ska fara och vara reserv på en match. Så mysigt.

Igår så gjorde ett jävligt drygt misstag. Jag trodde att vi skulle ha en vanlig lektion på morgonen, men det hade vi inte. Utan mina klasskompisar hade iv-val och jag hade ingenting. Alltså så fick jag vänta på att min lektion skulle börja i 2 timmar och 30min ungefär. KUUUL.
Jag hade ju kunnat sova längre :(

Just nu har vi svenska i alla fall och vi har fått en ny lärare, så vi sitter och gör ingenting. Vi ska börja med nått nytt nästa vecka :)

Ajja, hoppas att ni får en mysig fredagkväll!

Haha, stålben. Jappp.
HÅRET! HAHAHAHA!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vanessa:

Hur mår du idag ? /VANESSA

2:a kommentar, skriven , av Vanessa:

Jo tack de är bra med mig :)

3:e kommentar, skriven , av elin:

Fin blogg (:

Kommentera inlägget här :