I will never forget

publicerat i Allmänt;
Igår så for jag, emma och sofia till sundsvall och shoppade som bara den! :D

Lite drygt med bussarna, spec. med bussen dit. Det kommer jag aldrig att glömma.... :p Hur som helst så var det värt det!

Jag köpte en jacka(!) äntligen. Jag köpte även högtalare till datorn, skydd till kameran och underkläder. Asnice dag som var himla trevlig! ♥

Nu i veckan så blire en träning och två matcher, bio med mamsi och umgås med kompisarna :) Det känns som att den här veckan kommer att gå skapligt fort. 

Jag tycker att det känns som att jullovet har varit jättelångt! Det har egentligen bara gått 2 veckor, men det är ju ännu en till vecka nu. Haha jag vill att skolan ska börja nu :p
Miss my classmates.

3 veckor kvar till thailand! Shiiiiiiiiiiiiiit.

 LÄNGTA!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av joel:

sv; haha :)

2:a kommentar, skriven , av Vanessa:

Jodå det är bra med mig /VANESSA.

Vad gör du ?

3:e kommentar, skriven , av joel:

sv; Jo det hade jag allt. hade du? :)

4:e kommentar, skriven , av joel:

sv; Bra det :)

5:e kommentar, skriven , av joel:

sv; hehe :)

6:e kommentar, skriven , av Vanessa:

Hur mår du ?

7:e kommentar, skriven , av Vanessa:

Jo tack de är bra med mig :)

Kommentera inlägget här :