I övermorgon.. Smäller det!

publicerat i Allmänt;
Tjabba bloggen!

Jag är så jävla glad just nu, det här är kanske sista inlägget innan jag far! ;)

Idag ska emma och sofia hjälpa mig att packa, sen måste plugga lite på trafikant utbildningen som jag har påbörjat på skolan. Sen ska jag längta lite till ;) Haha.

I övermorgon sitter jag på planet påväg till thailand. Det känns bara sjukt att vi far ju faktiskt snart! Ajja, nog tjatat om det.

I fredags var jag med emma, micke, sofia och cecilia :) Vi snackade och gjorde en marängviss (eller hur man nu stavar det) sen såg vi på en asrolig film :D Igår så hade vi 50 års fest här och det var folk här hela dagen. Jag kan ju säga att jag var rätt less och trött i huvudet av alla ljud och allt snack man hörde hela dagen.

Men ja, nu ska jag dra. Önska mig lycka till!

Kommentera inlägget här :