I'm not what they say

publicerat i Allmänt;
AHH! Min dators internet funkar nu!!!!!!! Jag behövde ett lösenord till själva internet, och pappa gav mig ett papper igår med uppgifter, sen prövade jag det imorse och DET FUNKAR! Jag har varit utan min stackars dator i evigheter, och fått stå ut med den stationera. MOHAHA, nu är det ändring på det! YES! Nu kommer jag sitta här 24/7, haha. Jag är överlycklig!

Ajja, hur som helst så har påsken varit himla lugn, ätit är typ det jag har gjort. Och umgåtts med släkten.

Imorn ska jag äntligen få vara med emma, äntligen är hon frisk och hemma!  Här har jag gått omkring hemma och tråkat och gjort ingenting.. Förutom igår så träffade anja, det var verkligen inte igår alltså. Men det var himla trevligt :)

Här kommer några bilder från kidnappningen :)

Roligt med ögonbindel! MOHAHA!
Precious!
Fräscha och fina duschar till höger.
Chips och godis^^
Frukt fick vi också.
WOHO BUBBEL!
Rätt nöjda tror jag.
Cecilia och Emma!
En liten frukt stund är inte dåligt.
Sofia säger tack och hej med tummen upp för våran överraskning (Y)


Det var det, vi hörs!

Farfar, du kommer att bli okej. Du är stark, ge inte upp! Vi behöver dig, vi älskar dig!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

ahhhhh det var asmyyyyysigt!! :D mer än uppskattat alltså :D

den sista bilden var hemsk jessica, usch ba, jag skäms. hehe

Kommentera inlägget här :