SOMMAAAAR

publicerat i Allmänt;
Nu är påsklovet över och det har varit toppen! Har inte gjort så mycket, men det har ändå varit skönt att få vara ledig. Nu går jag två veckor, sen går jag ut på praktik i 6 veckor sen är det en vecka kvar, sen SOMMARLOV! Så jäääävla skönt!!

Första dagen på skolan idag då efter lovet, känns skönt att iv-valen är över nu och vi får sovmorgon och slutar tidigt där lektionerna var :)

Sofia kommer hem på onsdag! Åh jag längtar så mycket över att få höra hennes historia om allting som hon har varit med om! Jag saknar dig! ♥



Haha brännbollsyran förra året, är det inte fler som är  taggade det här året också? :D :D
Come on!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

naaaw :] jag hjar saknat dig också!

finns massor av historier och du kommer inte ens vilja höra allt ;) hehe ;D

Kommentera inlägget här :