Is it really true?

publicerat i Allmänt;
Ja fan, jag tror faktiskt att det är sant! Jag ska till Thailand! Det har alltid varit min dröm att fara dit, och nu går den i uppfyllelse. Det kommer att bli verklighet! Shit, jag kommer att bli galen.. Längta ihjäl mig eller nått. Haha.

Det blir den 26 januari. 30 veckor, alltså 141 dagar kvar för att vara exakt! Igentligen är det inte evigheter. Det kommer att kännas som evigheter i och för sig.. Men med andra ord, jag längtar.

I GONNA LOVE IT!

I övrigt så har jag inte gjort något speciellt ihelgen, slappat med kompisar :) Nyss har jag ialla fall ätit lite prinsesstårta och renskrivit klart min intervju som ska redovisas på tisdag.

På tal om tisdag, då blir det en match mot hörnefors. Känns lite påträngande på nått sätt att jag ska redan börja spela matcher, eftersom att jag har typ nyss nästan börjat träna. Ajja, jag vet inte. Har bara den känslan. Men även om jag får sitta som bänkvärmare så kommer jag att få känslan att få bli en i laget igen, vilket känns ändå rätt så bra :)

I will fight this time
I am stronger now
You can't pull me down

I'm gonna keep going

No matter what

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

ta mig med dig!:D

2:a kommentar, skriven , av emlin:

hihihi

3:e kommentar, skriven , av Baby Melody:

Åh, jag vill åka med!!! :D

<3

Kommentera inlägget här :