Helg än en gång!

publicerat i Allmänt;
Nu är det fredag igen, hallelujah! Veckan har faktiskt gått fort, men jag är förjävligt trött och sliten känner jag. Men ikväll har jag bara varit hemma och myst i soffan med ostkrokar och idol (Y) Myspys.

Ihelgen så blir det att fara till Vännäs och spela match, sen på söndag så vet jag inte riktigt. Umgås med kompisar :) Igentligen måste jag plugga som fan på boende och inredningen som jag har prov i på måndag. Men ja.. Mitt minne är sämre än sämst när det gäller plugg. Då kanske ni kan räkna ut själva att jag har glömt papprerna på skolan. ÅH!

Idag har jag och familjen tagit första sprutan mot Hepatit A och B, det ska bli en till. Det är för Thailands resan :D När jag lyfter överarmen rakt uppåt, alltså armbågen rakt ut, så tar det stopp efter halva. Det känns som typ träningsvärk i armen xD 

Det är höstlov om 2 veckor! Stå ut!

Nu börjar idol utröstningen!

Ha en jättebra helg!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara.ÅB [ FOTOBLOGG ]:

SVAR: Tack du! :D

Kommentera inlägget här :