Hehehe..

publicerat i Allmänt;
Okeej, nu blir det ett till på så kort tid. Men jag har en sak att ändra :p

I det förra inlägget skrev jag att det är 3 månader, 13 veckor OCH 92 dagar kvar tills jag far till Thailand. Men så menade jag inte. Jag menade att det är 3 månader, 13 veckor ELLER 92 dagar kvar :p Fast idag är det 91 dagar kvar ;p Haha. Ajja, nu vet ni det.

Ikväll har jag, emma och sofia cyklat till holmsund och käkat på en pizzeria med cecilia :) Jättetrevligt och mysigt. Vi pratade om att jag inte har varit där sen i somras :o Alltså typ 3-4 månader! Nått sånt. Sjukt ju! Nej, skärpning med det för guds skull.

Någon som ska fara på krogen krogen imorn? Vet någon om det är nån fest till jul också? Kommentera! :)

Ni ska få se vilka hårfärger jag har haft genom tiderna ;) Here you go.


September 2008


December 2008


Januari 2009


Februari 2009


Mars 2009

Haha, ny hårfärg varje månad eller vad är det frågan om :o Haha.
Ajja, nu kommer den nuvarande.


Thank you for watching. Ge mig råd snälla, vilken färg ska jag färga??! Jag har en satans utväxt nu så det funkar verkligen inte längre xD

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emlin:

rödbrunt!

2:a kommentar, skriven , av Elin:

Heeej Heeej!



Jag tycker att du kan färga mörkbrun:D



Allt bra idag?



Kram Elin

3:e kommentar, skriven , av mikaela:

sv; tyvärr så var jag den enda som landade på det blåa (runt om) och fick massa avdrag.. så kom sist (A)

4:e kommentar, skriven , av Elin:

Sv: Okeeej!



Det är bara BRA:D



Vad har du gjort idag då?

5:e kommentar, skriven , av Vanezza:

Härlig blogg!

Allt bra med dig??



KRAM<3

6:e kommentar, skriven , av Vanezza:

Det är jätte bra med mig också:D



KRAM<3

7:e kommentar, skriven , av Elin:

Heej Heej!



SV: Idag har jag inte gjort så mycket, men ska snart till en kompis sj?



KRAM ELIN

8:e kommentar, skriven , av Vanezza:

Happy holloween:D



KRAM<3

9:e kommentar, skriven , av mikaela:

sv; aah, jag vet !

tack så mycket :D

10:e kommentar, skriven , av Vanezza:

Ne nu kan jah precis hem, har varit ute me dGustav:P

Sj?

11:e kommentar, skriven , av Vanezza:

Haha, jo det blev de:P

12:e kommentar, skriven , av RUMPCHOCK!!!:

Goooooodmooorgon! :D Mörkbrun! :)

Hur är det med dig denna molniga morgon? ;)

KRAMAR,KRAMAR!

13:e kommentar, skriven , av I r o n i e l l e:

Kul att se bilder över tid! :)

14:e kommentar, skriven , av I r o n i e l l e:

Haha, vad bra :)



Annars, läget i dag?

15:e kommentar, skriven , av RUMPCHOCK!!!:



SV: Japp! :D Vilken färg funderar du på mest då? :D

Jodå, allt är fint! ;)

KRAMAR!

16:e kommentar, skriven , av I r o n i e l l e:

Fint här med! :) Kvällsplaner?

17:e kommentar, skriven , av I r o n i e l l e:

Ok, kul! :) Jag ska bara slappa, är jättetrött :P

18:e kommentar, skriven , av Sara:

Januari 2009 var bra :D

Kommentera inlägget här :