Autumn

publicerat i Allmänt;
Tjabba tjena alla där ute som tar sig tid till att läsa min blogg :D You know I love ya.

NU ÄR JAG FRISK! WOHOOOO! Inte helt frisk, skithosta kvar som gör att jag inte kan träna! :( Suck. Men på torsdag så håller jag tummarna på att jag kan träna. Annars blir jag ju ledsen :(
I need that.

Idag är det måndag = HÖSTLOV! Nog för att jag har redan har varit hemma i en vecka redan och haft sjukt tråkigt. Det som är det positiva nu med höstlov är att jag får gå ut och umgås med kompisar ialla fall :D <3

Det viktigaste med det här inlägget som jag absolut inte får glömma som jag tänkte skriva är en sak som jag älskar att säga! Thailand. Hör ni vad fint det låter? Thailand. Säg det högt! Thailand. Åh, älskar det. Hihi.

Hahaha nejdå, det var inte det jag menade. Håll i hatten nu ni som läser detta!
Exakt idag är det:
3 månader, 13 veckor och 92 dagar KVAR! Tills vadå?
Jo, tills jag far till det underbara ordet Thailand.

Förstår ni hur mycket jag längtar? Shit, det är en dröm som går i uppfyllelse. Jag kan verkligen inte skriva med ord hur mycket jag längtar. Jajja, slut tjatat om det nu tycker jag :p
Jag kommer aldrig få nog att prata om det (A) Det får ni stå ut med ;)

Nu bidde de långt igen.. Förlåt, jag kan inte hantera mina skrivsugna fingrar som far som några galningar över skrivbordet som vill bara skriva mer och mer och mer. Men jag ska försöka att stoppa detta fasansfulla beteende.

Haha, nu blev det ett litet oseriöst inlägg också xD Hehe jag är nog lite trött också tror jag.

Goodnight readers! Sleep tight.

Jag måste färga om mitt hår, ska bli såhär blond igen? Eller vad tyck ni? =)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Heeeej!



SV: Tack:D jo allt är bara bra:D



Vad gör du??



Kram Elin

2:a kommentar, skriven , av emlin:

blev de inte lite fel i nedräkningen nu ;)

3:e kommentar, skriven , av Spring Nicht Bananmuhamed!:

Hej! Hihi :)

Om du vill läsa en lite sjuk och störd blogg kan du kolla in här om du vill! :)

Störda bloggar borde ju också finnas :)

Kram

4:e kommentar, skriven , av Elin:

Hej hej!



Jag tycker att du ska färga håret blondt igen:P



Kram Elin

5:e kommentar, skriven , av PetriZz:

Bloooooooond ftw 8)

Kommentera inlägget här :