Vila i frid

publicerat i Allmänt;
Jag vet inte hur många gånger jag har suddat ut och skrivit om detta. Jag vet fortfarande knappt vad jag ska skriva. Det är bara så obeskrivligt hemskt att två ungdomar dog i en bil olycka. De var bla. en kille som spred lycka över allt och alla. Man kunde se han i korridorerna och han var hur glad som helst.
Jag följde med en kompis till ett rum där det fanns en bild på  honom och två ljus. Det var grymt många som var där och var hur ledsna som helst. Jag stod där och själv fällde jag en tår.

Ja shit alltså, jag kände inte killen alls överhuvudtaget men ändå så blir man djupt berörd.

När jag lyssnar på den här låten blir jag alldeles tårögd.


R.I.P Niclas Norgren & Linn Jonsson.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

SV: Okeeej!



Vad har du gjort idag?



Kram Elin

2:a kommentar, skriven , av Elin:

SV: Okeeej!



Vad har du gjort idag?



Kram Elin

3:e kommentar, skriven , av Vanezza:

Haha, nee Gustav är en kompis;P

4:e kommentar, skriven , av Malin:

usch, hemskt sånt där :/

5:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. allt bra med dej annars? :)

6:e kommentar, skriven , av RUMPCHOCK!!!:

SV: Aa, dedt skulle säkert vara jätte fint! ;)

Men du har blondt just nu eller'? :D

KRAMAR!

7:e kommentar, skriven , av emelie:

hemsk :/

bara för någon dag sedan dog en ung kille här i nbg också :/

8:e kommentar, skriven , av Vanezza:

Hehe, mhm....:D

Fattade de;)



Kramar

9:e kommentar, skriven , av Elin:

SV: OK SAMMA HÄR:/



HA EN BRA DAG!



KRAM ELIN

10:e kommentar, skriven , av TiddiM:

hej hej! hur mår du?

sorgligt sånt där

11:e kommentar, skriven , av Vanezza:

Neh det är som vanligt.....jättebra:D

Sj?

12:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. nej det gör väldigt ont..



uscha, hoppas du blir bra snart!

så där med mej a, tog vaccinet idag så har blivit sjuk utav det :/

13:e kommentar, skriven , av Vanezza:

Aha, stackars....:(

Fast tror jah kommer o få feber snart....:/

Mår inte så bra, och så är det så j*vla kallt!

14:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. att komma efter i skolan är inte direkt kul nej :/

vad gör du för nåt då? :) kram

15:e kommentar, skriven , av Vanezza:

Tack<3

Aa, rkt kallt!

16:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. okej :) jag vakna nyss :)

ja, det är många som får jobbiga biverkningar, medans några inte känner något alls, jag mår bara väldigt illa, fast det är ju inte så trevligt det heller :p kram

17:e kommentar, skriven , av RUMPCHOCK!!!:

SV: Naaaw, tack så jätte mkt! :D



Jag finner inte heller ord... Det är så sjukt hemskt och sorgligt, man kan inte tänka sig 16 åringar som...mördare!

18:e kommentar, skriven , av ♥FFJIDAA - Frida Lindstrom♥:

r.i.p

19:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. det ska jag :)

vad har du för dej idag då? :) kram

Kommentera inlägget här :