Sick.. AGAIN!

publicerat i Allmänt;
Yees, precis som rubriken säger.. Jag är sjuk, igen! Jag har nu haft feber i två dagar, men jag är faktiskt feberfri idag och tänker nog försöka pallra mig till skolan imorn om jag är febefri då också :) Jag är så grymt less på att gå hemma nu alltså, är hellre i skolan än hemma och ligga i soffan och se på en massa dåliga tv-program. Det är mest mtv och ztv som jag zappar mellan :p

Ajja, från lördag till söndag var jag hos mormor :p Vi gjorde tunnbröd på söndagen, vi bakade från kl. halv nio på morgonen till halv fem! Ni kan ju gissa hur less jag var den sista timmen, ville bara göra bort allt :p Men det var faktiskt roligt, någonting som alla kanske inte får göra. Vad vet jag? Men det var värt det ialla fall :)

Åh vad jag är sugen på godis!! Kan inte någon trolla ner lite choklad till mig? Gud vad gott.


Har någon smakat den första? Toffe Waltnut? Den verkar huuuuur god som helst?!

Ajja, nu ska jag äta några korvar sen igår, haha.
Hare bra!




Jag gillar egentligen inte låten, men han är ju hur grymt som helst! Sätter på replay hela tiden (A)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

sv. jasså, du får ta att bli frisk då! :D

haha jodå det gick bra xD hade 2 st 3 timmars lektioner :o huvva!

kram

2:a kommentar, skriven , av Malin:

sv. ja skit drygt xD vad har du för dej nu då? :) kram

3:e kommentar, skriven , av Vanezza:

Neh inte så mkt...:/

Sj?

Jah har smakat båda men mådde bara jätte illa för jah är jättekänslig emot mjölk;/

4:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. fast som tur var så går torsdagar väldigt fort i allafall ;)

aha okej :) nja jag vakna precis så jag ska väl ta och käka lite frukost :)

kram

5:e kommentar, skriven , av Vanezza:

Mm:/

Kan nästan inte äta ngt meh mjölk i längre!

6:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. riktigt skönt med helg :D vad ska du göra i helgen? :)

7:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. trevligt trevligt :) ja du jag har faktist ingen aning :o funderar på om jag kanske ska ta tåget till sundsvall och ta lite bilder :)

8:e kommentar, skriven , av Yasse:

båda dom där chokladerna smakat skit!

9:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. haha jo då :)

10:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. nej inge kul alls det, sjukt jobbigt :/



vad har du för dej? :)

11:e kommentar, skriven , av jenny:

krya på dig:)

Kommentera inlägget här :