New moon

publicerat i Allmänt;
Ihelgen har det bara varit lugnt. Varit med emma och sofia och haft det mysigt :) Vi såg bla. på första filmen av Twilight igen, SJUKT bra den är! Längtar tills imorn då jag, emma och micke ska fara och se new moon! :D Kommer bli hur nice som helst!

Snart ska jag fara och träna, sen ska jag se Paradise hotel! Jag missade det igår :( Men visst går det att se på typ svt play eller vad det heter? Någon som vet? :)

Nu ska jag börja gå och klä om, men här kommer en låt som jag tycker är braa :D



Hare fint!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emlin:

du kan se de på http://www.tv6.se/play :)

2:a kommentar, skriven , av Malin:

sv. haha ja vi gört :D men det är lite knepigt att det inte finns nå jobb längre :o folk kommer ju inte att klara sig!

kram!

3:e kommentar, skriven , av M§§:

eller hur :D dom borde börja tänka på oss ungdomar som ska ut i världen! :)

vi kanske ska skapa ett politiskt parti du och jag xD där vi fixar så alla har jobb och grejer xD

kram!

4:e kommentar, skriven , av Malin:

det var jag som skrev där upp men hann inte fylla i xD

5:e kommentar, skriven , av Malin:

haha ja alla blir nöjda och glada :D har jobb, pengar och någonstans att bo ;D kanon det!

kram

6:e kommentar, skriven , av Malin:

ja jag med :D vi skulle få sverige till ett bra land B-)

kram!

7:e kommentar, skriven , av Malin:

ny stadsministrarna B-)



ställa gärna någon fråga i frågestunden :D

kram!

8:e kommentar, skriven , av Malin:

haha men menat xD vi kommer lätt va ministrar tills vi dör ;D

kram!

Kommentera inlägget här :