Love the life

publicerat i Allmänt;
Vi hade match ju match igår, och jag stod hela matchen. Vi vann med 3-2 :D Rätt skön vinst det med :) Sen berömde en tränare mig så jag blev typ rörd, det betydde grymt mycket.
Jag har insett att jag älskar livet just nu, jag är så lycklig så det är sjukt :)

Jag älskar min familj.
Jag älskar mina kompisar.
Jag älskar innebandyn.

Det kan inte bli nå bättre än såhär, tänker jag med ett leende på läpparna ;)
Ajja, i helgen har jag även varit med Emma och Sofia som är hur viktiga som helst för mig. Som gör mig lycklig. Som gör att jag vill leva.
Haha, i våra finaste dagar ;) När vi gick ut 9an. <3
Inte visste jag att 3:e filmen av Stieg Larsson har kommit ut på bio? :o Har någon sett den? Eftersom jag har sett de andra filmerna, så är detta ett måste!
Luftslottet som sprängdes.
Haha okej, det här kändes som ett känsligt inlägg, feelings. Men jag måste dela med mig av det med :]
Måndag imorron, tagga!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

gaaash jag älskade den! :D men jag får spunk på slutet! orkar inte vänta tills nästa kommer!!!

kram!

2:a kommentar, skriven , av ceciliaaaa:

åhh vad kul att höra att du är så lycklig! :D

jag har lagt märke till det, det märks verkligen att vu har varit väldigt glad, speciellt på sistone :) jätteroligt! det smittar av sig på andra :D :D

3:e kommentar, skriven , av emlin:

vi finns här för dig föralltid :)

4:e kommentar, skriven , av Malin:

haha, jag orkar inte läsa så tjocka böcker xD får ont i huvet nästan xD



kram!

5:e kommentar, skriven , av Malin:

haha eller hur xD man glömmer bort allt och så lär man läsa om xD haha!

kram!

6:e kommentar, skriven , av Malin:

haha precis :D dom kan göra filmer av alla böcker så blir så kan man läsa undertexten istället bara (H)

kram!

Kommentera inlägget här :