Gud vad bra vi éé!

publicerat i Allmänt;
Shit vad skön vinst! Hur jämt som helst ju, de laget vi spelade mot hade inte förlorat en enda match och nu jävlar kom vi och sopade golvet! Vi vann med 7-6 eller vad det blev :D Åhhh vad jag glad är. Stolt är vad jag är :)

Jävlar vad bra tjejer det där är alltså!

Ikväll färgar emma och sofia mitt hår brunt :D Det är på tiden xD haha

Vad har ni gjort ihelgen då? :) Ni som läser xD haha

NU vill jag ha middag! Är hur hungrig som helst ju..

Jajja, hare fint!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

jag läser :]

2:a kommentar, skriven , av Malin:

sv. jag har inte gjort någonting typ :o varit barnvakt och klippt håret x)

själv då? :D

3:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. jodå, vart lite för kort för min smak bara xD men det växer ju ut ;) finns bilder på bloggen nu :)

jaha gud va mysigt :D

kram

4:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. haha näe, gjorde det hos en frisör :) men det blev inte så bra ser jag nu efter jag hade duschat och torkat håret, det ser jätteskumt ut vid ena örat och luggen ser jätteknäpp ut.. men jag ska försöka klippa till det lite själv :)

kram

5:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. det är riktigt störande :/ får försöka fixa med hårspray ;D

kram

6:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. det är riktigt störande :/ får försöka fixa med hårspray ;D

kram

7:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. det är riktigt störande :/ får försöka fixa med hårspray ;D

kram

8:e kommentar, skriven , av Malin:

sv. oj hade det skickats 3 st "det är riktigt störande :/ får försöka fixa med hårspray ;D" haha xD



jo det funkade faktist, det blev lite bättre ;D

kram

Kommentera inlägget här :