Where did the days go?

publicerat i Allmänt;
NEW MOON VAR HUR JÄVLA BRA SOM HELST! JAKOB ÄR HUR SNYGG SOM HELST! AHH!
Ögonsten.

Nu är det fredag igen imorn. Var det inte nyss måndag? Seriöst? :p Haha. Det är ju fan 1:a advent på söndag! Ajja, på lördag ska jag till ö-vik och spela match, jag ska stå hela matchen! Önska mig lycka till :) Jag har inte stått nån match på typ tre veckor eller vad det blir.
Sen på söndag så ska vi till min halvbror och fika :) Länge sen var det.

Idag är det 2 månader kvar till Thailand! Shit, tiden går så jävla fort :D
Men jag ska inte klaga =) Nejnej.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

har grymt ont i huvudet, annars är det bra :D självdå? :D

kram!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

jo idag är det bättre, men jag är så duktig så jag slog huvvet i bussen på väg hem från skolan så nu har jag ont igen xD haha!

härligt att höra :D

kraam!

3:e kommentar, skriven , av cecilia:

shit vilken snygging!! ;)

jag satt hela tiden och hoppades på att bella skulle välja jacob istället!!

men icket... vet ju hur det kommer att sluta eftersom jag läst böckerna.. så... dream on ;]

4:e kommentar, skriven , av Malin:

haha nej jag fattar det inte heller xD skit irriterande! men ikväll kommer jag se slutet av filmen :D

hha jag är rätt så klantig av mej xD

kram!

5:e kommentar, skriven , av Malin:

åh va bra ;D ska snart iväg och se slutet!!! :D

kram!

Kommentera inlägget här :