yees

publicerat i Allmänt;
Ikväll så har jag och mamma sett på bio, män som hatar kvinnor. Heheh, jag vet, vi är sega men bättre sent än aldrig (A) Men den var jävligt bra, men lite små otäck. Och mamma gjorde ett misstag som vanligt -.- Hon köpte biljetter och var helt inne på att filmen började kl. 6. Kollade inte ens på biljetten utan hon tog för givet för att pappas och syrrans bio började klockan 6 skulle våran också göra det. Sen fick dom gå in, men vi satt kvar i själva "väntehallen" till tio i sex och mamma trodde att den började 6 så hon frågade mig om vi inte ska få gå in snart. Så jag kollade på biljetten och där står det att bion började halv sex. Hahahaha.. Förvånar mig inte ett dugg. Men vi fick byta biljett och tid, så vi fick komma in kl. 6 istället :p

Nu har jag skaffat mig en ipod nano också, riktigt bra :D Imorn så är jag ledig, men då ska jag till tandläkaren istället och få tandställning på underkäken. Ska bli kul och få ta bort den sen när allt är klart :) Sen blire stan med Emma och Petra :) Måste köpa ett par tygskor som jag har checkat in på internet :)

Sen blire skellefte nästa helg till min faster som jag inte har varit hos på typ åratal känns det som :S Det ska bli mysigt att få träffa folk och dig (A) :)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av PetriZz:

Miiiiiiii :D

Kommentera inlägget här :