Sweet!

publicerat i Allmänt;
Solen har blivit riktigt skön nu och den har varit jävligt saknad! Men ännu en till vecka har gått och det är ungefär bara 4 skolveckor kvar!! :D WIIEE. Ahh vad skönt :) :)

Jag är ändå stolt över mig själv sen igår kväll. På kvällen så pluggade jag matte från kl. 6 till typ halv 8. Sen blev det svenska från kvart i 8 till halv 10! :D Jag börjar bli nervös inför svenskan. Det är så att vi ska göra ett tal på minst 5min. Och det är ju ändå länge för nån som inte brukar prata för grupp. Men jag ska snacka om lumpen ialla fall, och det var ändå intressant när jag hittade fakta om det :) Vi ska ha små lappar att utgå ifrån och det är på måndag så jag hoppas på det bästa.

Ikväll blire mys med grillning på fläse med Emma, Sofia och Petriizzz! :D

Haha, gammbilden! Det känns som om jag och Nathalie är lite småkorta (A)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av sofia:

hahaha såå grymt jävla snygga vi var!!

eller? /

2:a kommentar, skriven , av caroline:

fin blogg :)

3:e kommentar, skriven , av natyy:

men det är sött att vara kort (A)

4:e kommentar, skriven , av Mirry:

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

5:e kommentar, skriven , av caroline:

svar: tack själv :)

haft en bra dag?

Kommentera inlägget här :