Lite småsöt

publicerat i Allmänt;
Det gick helt okej på mitt tal idag på svenskan faktiskt. Nog så kunde det ha gått bättre, men jag får nöja mig med det där, nu när är det över så :) Det är det som är huvudsaken för mig. Men jag har en massa redovisningar framför mig. Bla. Om Blödarsjuka, Bodypump och en ledaruppgift på idrotten med Malin, än så länge. Förvånar mig inte om det kommer mer. Men det är sommarlov om ungefär 4 veckor, så det är bara att tänka postitivt! :D

Helgen har jag tillbringat i Skellefte Hamn hos min faster, och några trevliga promenader (A) :] Vi pratade även om trästockfestivalen som är då i Skellefteå, och om min faster är hemma så får jag och Petra bo där :D Om det inte är några fler som vill hänga med? :D

Lite söt tycker jag.

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.986836&selId=1.924474&currPage=0&renderingdepartment=2.34558

Den här var därimot bra :)

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.990333&selId=1.924472&currPage=0&renderingdepartment=2.34558

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JULIAKE:

jag vill också med! =)

2:a kommentar, skriven , av caroline:

svar: okej, jo min dag har varit bra :)

vad gör dudå?

3:e kommentar, skriven , av PetriZz:

Miiiiiiiiii :]

4:e kommentar, skriven , av cecilia:

vi har också funderat på trästock ;)

5:e kommentar, skriven , av caroline:

svar: okej, jag svarar på kommentarer :)

hänt idag då?

6:e kommentar, skriven , av caroline:

svar: okej :)

idag har inget speciellt hänt, bara varit i skolan :p

vad gör dudå?

Kommentera inlägget här :