Paniken

publicerat i Allmänt;
Jag glömmer typ bort att skriva i bloggen tror jag och ibland har jag bara inte orken :P Men jaa, denna helg har varit den bästa helgen på länge faktiskt :D I fredags så vare en massa mys med tjejerna, gjorde tacos tillsammans och spelade lite gh och for sedan ut och busade lite :) I lördags blev det match som jag fick stå hela matchen, och vi vann med 4-2 :D Det det kändes riktigt bra :) På söndagen så blev det snowboard :D Jag har fått köpa 2 par snowboard skor av en av mammas jobbarkompisar för 50 spänn! TACK! :D :D Så nu får vi se om jag köper en snowboard eller inte ;) Vi får se.

Och ja, jag har lite panik. Eller ganska mycket faktiskt. Sofia och Petra fyller 17år den 25! Allstå om mindre än en vecka och vi har inte ens funderat på vad vi ska köpa till dom. Men vi ska då på stan efter skolan imorn så hoppas vi hittar nått då :) Men imorn så har ju draggens 1or svenska kurs prov i 2 timmar eller vare är.. Jag är lite nervös faktiskt, men jag ska tänka att det här kommer att gå bra som våran lärare sa till oss. Har väll inte så mycket val I guess.

Och förresten! Hahaha, igår när jag satt på bussen hem fick jag mig ett gott skratt. En liten kille i kanske, 12 års åldern stod och juckade i luften mot bussen. Det var tänkt till bussen, hahah.. Det såg lite dumt ut faktiskt, men en söt liten rackare.

Idag har jag blivit en rödtott också, men det blev typ lite små lila i? :O Ajja, nöjd blev jag ialla fall :) En bild kommer nog att komma lite senare :) Haree



Kommentera inlägget här :