Lyckat :O

publicerat i Allmänt;
Idag har jag varit väldigt duktig genom att göra illa mig själv lite grann.. Haha, det hela började med att vi hade datakunskap och som sagt så är våran datalärare inte riktigt den bästa, men ialla fall så orkade jag inte längre sitta normalt på stolen så jag började att vicka på stolen sen så tog jag beslutet att jag ville luta stolen mot väggen. Ja, det gick ju bra, men sen så ville jag ha bordet närmare och då for stolens bakbenen och jag flög som en vante ner på golvet :P

Alla blev lite till sig och frågade hur det gick, men jag sa bara sanningen att det gick ju bra. Men jag kände att armbågen fick sig en liten smäll, men jag tänkte bara att det gick bra. Men sen så när jag skulle luta handen mot mot ansiktet så skulle jag sätta armbågen på bordet.. smärtan där allstå, fyfan vad ont.. Sen så kunde jag bara böja armen halv vägs. Så jag drog upp tröjan uppför armen och där blev det chocken och jag drog snabbt ner tröjan igen och fick värsta paniken och var tvungen att visa per och malin..
 
Men det såg ut som om jag hade fått en extra kula på armbågen. Så tänk er att man har 2 kulor på armbågen, men den gick att flytta fram och tillbaka och den var mjuk XD Det var riktigt läskigt, och då var jag tvungen att fråga våran lärare och han sa att den hade svullit upp och att jag skulle gå till skolsköterskan.

Först när jag såg det så trodde att min armbåge kula hade typ farit loss eller nått, asså det går inte att beskriva så jävla obehagligt det var.. Men jag gick till skolsköterskan när lektionen var slut och som sagt, den hade bara svullit upp som tur var, hon hade tydligen inte sett så mycket svullnad på just armbågen :O Men så jag fick ett litet bandage som jag skulle ha i 3 dagar XD

LYCKAT!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JULIA:

jessicajessicajessica....

lite skills alltså ;)

2:a kommentar, skriven , av JULIA:

btw jag kan hjälpa dig med designen om du vill ;)

3:e kommentar, skriven , av sofia:

jessica då! varför är jag inte förvånad!? :P

stackars din armbåge.. :(

4:e kommentar, skriven , av petriZz:

Tur att du är söt iallafall :)

Kommentera inlägget här :