Sportlov

publicerat i Allmänt;
Guuuuuud så skönt med sportlov, eller äre bara jag som tycker det? Jag är så fruktansvärt less nu på skolan så jag vet inte vad jag ska göra av med mig själv :P Jag ser det som att jag har sportlov nu för att jag har 2 lektioner imorn och slutar 11.50 så :D

På lördag blire att fara till en skidbacke med syrran och pappa :D TAAAGGAR! Som sagt, jag älskar slalom (A) Sen har jag inte så mycket mer planerat, ska kanske till malin från tisdag till onsdag, inväntar svar från henne :)

Har matchfri helg ihelgen också, men då blire ju att åka slalom på lördagen sen skulle vi typ till farmor och farfar på söndagen och fika :) Farfar mår inte så spec bra längre så jag måste ägna lite mer tid på dom tror jag :)

Jag måste gå isäng tidigt ikväll också, är verkligen hur trött som helst :P Ajja, ska väll redan börja förbereda mig för kvällen ;) Godnatt och sovgott folket! :) Haree

Snälla sommaren, skynda dig lite!

Kommentera inlägget här :