Skoolan

publicerat i Allmänt;
Jahapp, då sitter man i skolan igen.. Väntar på en datalektion, som är bara drygt. Vi har fått 85 jävla sidor som vi ska kunna tills nu på torsdag. YEES! Fan vad najjs.. Det ser jag verkligen inte framimot..

Jag har typ inte skrivit på bloggen på en vecka :O Det känns det verkligen inte som.. Veckorna går ju helt seriöst as fort. Nästan skrämmande. Ajja, det är typ ändå bra, det närmar sig sportlovet!! :D

Jag and the family, ska nog till agnes och åka slalooooom! Alla ni som läser detta ska veta att jag älskar att åka slalom. Det är verkligen hur befriande som helst, alla tankar och funderar och allt sånt är bara helt borta, sjuuukt underbart!

Jahapp, nu kommer våran datalärare som snackar om samma saker hela tiden.. haree!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av petriZz:

Skriiiiiiv meeeeraaaaa jeeeesssiiiiiccaaa! :D

2:a kommentar, skriven , av cecilia:

jag håller med om att tiden går så jävla fort!! Jag blir typ rädd... Snurrar jorden fortare??



Vi måste hitta någon dag då vi kan fara och åka slalaom, hur kul som helst!!!

Kommentera inlägget här :