Liite klantigt....

publicerat i Allmänt;
Hehe igår morse råkade jag försova mig rejält XD Klockan ringde 7.00 eller nått sånt, jag skulle ta bussen 8.15. Ialla fall när klockan ringde 7.00 skulle jag stiga upp men jag kunde knappt ta mig upp ur sängen pga en jäääävla träningsvärk i låren och jag var svin trött. :P Så jag tänkte att jag ligger kvar i 5min till bara och då hade jag stängt av snoozen också :P

Så jag tänkte att jag får inte börja blunda, då kommer jag att somna. Men på nått sätt kunde inte ögonen hålla sig uppe och jag somnade om igen till 9.45 XD hehehe,

När jag vaknade låg jag kvar och tänkte att ja, nu kan jag gå upp i lugn och ro. Sen tänkte jag efter lite mer och såg att klockan var rejält mycket :P Paniken blev det då, smsade malin och sa att jag kommer att komma sent men då kom jag på att jag slutade 11.45 :P Då kändes det liite onödigt att fara så jag stannade hemma XD Men jag hade min lilla egna skola hemma med datakunskap och svenska jämförelse.

Jag har fortfarande världens träningsvärk i låren efter slalom åkandet :P Ikväll blire att träna med killarna igen och bara tare lugnt sen, det är ju FREDAG imooorn!! :D Haha, som våran matte lärare säger varje fredag " Världens bästa dag". Hahaha, han är så himla skön! :D Sportlovet är också efterlängtad kan jag lova!! Haree!

En låt som jag sitter och diggar just nu som blir bara bättre och bättre för varje gång jag lyssnar på den! :D

Ne-Yo - Closer

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av JULIA:

typ gammlåten (;

2:a kommentar, skriven , av emmsiiii:

gammlåten!!

Kommentera inlägget här :