Studing is boring like hell

publicerat i Allmänt;
Nu har jag varit riktigt duktig. Pluggat, pluggat och pluggat. Suttit och skrivit som en tok här alltså. Men nu är jag klar med en Gud på svenskan, jag ska skriva om en till. Men det blir på skoltid. Vi håller på med antiken och vi ska skriva om två gudar som ska vara klart på torsdag och jag hade inte ens börjat, men nu känns det rätt lugnt :) Men jag har ännu mer plugg, jag har prov i matte och i arbetssätt & lärande på tisdag. Alltså samma dag! Så jag ska fortsätta plugga en sån här lördag. Jippi. Drygt som fan.

Veckan har varit rätt lugn, men dryg. När jag gick hem från skolan igår så var jag så sliten som man kan vara. Det ska bli så sjukt skönt med jullov nu snart! Passar perfekt.

Jag måste bara nämna att Erik är en värdig vinnare i idol. Nog för att Calle har utvecklas mer än Erik och att jag tycker nästan att Calle har en skönare röst. Men nu när jag sitter och lyssnar på Eriks vinnarlåt så är han grym. Han har alltid gjort bra ifrån sig på idol och har alltid fått beröm. Han har alltid varit en vinnare helt enkelt :)

Vi har match imorn mot ett ö-viks lag. Vi har nu vunnit 4 matcher i rad och det ska fortsätta!! :)

Ni får fortsätta ha en bra helg, och jag hoppas att det inte är så många mer än jag som sitter och sliter med plugg.




Du är grym!


Och det kommer du alltid att vara!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

ja men eller hur :)

hur mås det hos dej idag då? =)

kram!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

åh va roligt :D grattis! :D

jo då med mej är det helt okej :)

har du för dej då?

kram!

3:e kommentar, skriven , av Malin:

TACK! :D nej jag fyller den meningslösa åldern 17 ;D haha!

hahaha okej xD jag blev väckt av familjen för en stund sen när dom kom och sa grattis ;) ska äta frukost nu :)

kram!

4:e kommentar, skriven , av Malin:

men eller hur xD helt meningslös ålder! xD jadå jag är jättenöjd :D speciellt över kameran ;D

kram!

5:e kommentar, skriven , av Malin:

den luktar supergott! :D

haha ja nu tar jag kort typ 24/7 :D jag älskart!

kram!

6:e kommentar, skriven , av Malin:

självklart :D

allt bra idag ? :)

kram!

7:e kommentar, skriven , av Malin:

hahaha ja visst är han söt xD man tror nästan att ögonen ska göra det xD okej skönt att höra :D jodå det är bara bra med mej med :) massa snö och kyla här nere :D

kram!

Kommentera inlägget här :