Alltid vara positiv

publicerat i Allmänt;
Okeey, jag skrev ett inlägg igår men allting blev cp på nått konstigt sätt så då gav jag upp. Men nu ska det banne mig funka!

Hur som helst så har det kommit aaaaas mycket snööö! :D :D Underbart. Hoppas det håller i sig, annars har jag ingen aning vad jag kommer att ta mig till. Nu är det även en vecka kvar till julafton! Sen ännu en vecka tills det är nyår! Jag har inte riktigt fattat än, tiden har gått så sjuukt snabbt så det känns typ.. Ja, jag vet inte ens.

Nu är det även jullov! :D Eller ja, det är avslutning imorn men det är ingen skoldag. Slutar typ halv elva eller nått :D Så jäävla skönt. Sen efter det ska jag hänga med en klasskompis, per och hans polare och doms polare och blabla, till en grej som kallas bräntiskampen/hagakampen. Det var askul att se förra året så det kommer att bli awesome :D

Ska även ha en liten tjejkväll här hemma hos mig med lite glögg och myspys :D Det var sjukt länge sen så det kommer också att bli hur trevligt som helst :)

Ikväll blire att träna, är väll inte sådär jättetaggad faktiskt. Men det blir väll bättre, hoppas jag :)

Hare bra!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

men eller hur xD det är as kallt nu ju! xD det kunde liksom inte komma typ gradvis, utan det skulle bli jättekallt på en gång xD hah!

kram!

Kommentera inlägget här :