1 månad kvaaaar!!!

publicerat i Allmänt;
Heeey alla där ute i julens bästa tider!

Japp, jag tycker att julen är hur underbar som helst, förutom kylan. Jag älskar stämningen, julkänslan, julmaten, julgodiset, jaa allt som innehåller julen! Det är så himla mysigt! Men nu är nästan allting över, och det har varit jättemysigt verkligen :) ♥

Nu taggar jag till thailand som faen! Det är bara 1 MÅNAD KVAR!!!! Det är helt sjukt men sant! :D :D :D

Jag hoppas att ni också har haft en jättebra jul och god fortsättning!

Hare bääst!


Den bästa julsången!


Triad - Tänd ett ljus

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Malin:

okeej mysigt! :D

jodå min var helt okej! hade jätte trevligt med allihopa och fick fina julklappar :)

kram!

2:a kommentar, skriven , av Malin:

jag fick present kort på mediamarkt med 2000 kr :D så nu kan jag köpa massa saker till kameran, så det blev jag väldigt glad över :D själv då? =D

kram!

3:e kommentar, skriven , av Malin:

okej :) men det är ju bra det! åh jag vill också utomlands! :D

kram!

4:e kommentar, skriven , av Malin:

haha åh jag är så avensjuk på dej! :D

kram!

5:e kommentar, skriven , av Malin:

haha :D

jodå, det funkar =) själv då?

kram!

6:e kommentar, skriven , av Malin:

jodå :D

gott nytt år!

kram

Kommentera inlägget här :